sobota, januar 21, 2012

TAČKE POMAGAČKE

Kot sem še omenila, smo imeli lansko leto zelo pestro. Začelo se je s Tačkam pomagačkam.....končalo pa.....kako je rekel Hugo....no pa začnimo....
januar 2011
Po dobrem letu oklevanja, ali bi ali nebi šla v terapevtsko delo, čeprav me je prijateljica Urša stalno spodbujala naj se z Erikom preizkusim,je odločitev le dokončno padla. Pa pojdimo na izobraževanje, potem pa bomo videli kako in kaj.
Moram reči, da sem na izobraževanju zvedela veliko novega, tako da nama je z Erikom dan še prehitro minil. Sledilo je testiranje psov, tega sem se pošteno povedano pa malce bala, saj nisem vedela kako bo reagiral Erik. Bala sem se da bo moj strah začutil Erik in bom pokvarila vse. Pa se je tako hitro vse dogajalo, da ni bilo časa za strah in ko sva uspešno opravila izobraževanje sva bila kar malo važna. Komaj sva čakala da začneva z delom, a ker se je treba vsega lotiti dosledno, sem bila mnenja, da počakamo najprej na leglo Erikove mamice Blacky, potem pa začneva z delom.